Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Kameraanbod op het forum
BerichtGeplaatst: wo 12 mei, 2010 8:45 am 
Forum-feut
Forum-feut

Hallo iedereen,

ik ben een 6 vwo'er uit het verre Fryslân en ik hoop volgend jaar L&R te gaan studeren. Aangezien 7 á 8 uur reizen per dag iets te veel van het goede zal zijn, moet ik wel op zoek naar een kamer.

Ik ben binnen nu en niet al te lange tijd ingeschreven bij de DUWO, en nu was mijn vraag of er nog meer site's zijn die hun nut al bewezen hebben. Oftewel, zijn er nog site's of instellingen oid aan te raden? Er zijn zoveel website's... 'k Zie door de bomen het bos niet meer en het lijkt me niet slim om voor elke website dik te betalen als ik er uiteindelijk toch niets aan heb.

Als er misschien nog iemand is die denkt: 'hé een aardige Friese jongen, daar heb ik nog wel een kamer voor' , dan hoor ik dat ook graag natuurlijk. :)

Alvast hartelijk bedankt,
groeten
Menco Schuurman
Drachten

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do 13 mei, 2010 2:30 pm 
Ratelband
Ratelband

Hallo,

Je kan ook op deze sites kijken of je een kamer kan krijgen.
http://www.kamernet.nl/
http://www.woonnet-haaglanden.nl/

Voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij wat Hermen zei:
Quartus schreef:
Wat betreft kamers: de ervaring leert dat als je eenmaal lid bent, of dreigt te worden, je vrij snel een kamer kunt bemachtigen of gemakkelijk kunt blijven logeren bij een VGSD-huis. Mocht er iets vrij komen, dan krijg je meestal wel bericht van een zogenaamde instemming, waarbij je met meerderen tegelijk kennis maakt met de bewoners en hun optrekje.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: zo 16 mei, 2010 1:55 pm 
Forum-feut
Forum-feut

Hallo!

ik ga vanaf september studeren in Delft en ben dus ook op zoek naar een kamer. Ik denk er over om lid te worden van de VGSD en het lijkt me wel leuk om in een VGSD-kast te wonen... Het liefst samen met andere meisjes natuurlijk ;) Met wie kan ik het best contact opnemen?

groeten uit Almere,

Anne van den Dool

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma 17 mei, 2010 10:59 am 
Ratelband
Ratelband

Je kunt contact opnemen met de PR commissie. Zij weten ook of er kamers vrij komen en kunnen je helpen aan veel informatie:

email adres:
pr[at]vgsd.nl

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 28 mei, 2010 4:09 pm 
Forum-feut
Forum-feut

Goeiedag,

Inmiddels lees ik dat er hier al meer mensen zijn die een dak boven hun hoofd zoeken. Ook ik wil me graag aansluiten in dit rijtje.

Ik ben Tim van Hoek, momenteel woon ik nog in drachten en ga in groningen naar avondschool. Inmiddels heb ik mijn examens gehad en toch wel sterk het idee dat ik eindelijk wel geslaagd ben. Als ik dan ook echt geslaagd ben wil ik bouwkunde in Delft gaan studeren. en aangezien ik ook in Drachten woon (hoi menco :P basisschool Fundament doet het goed) is het ook voor mij handig als ik dan wel een kamer heb. Ik ben gereformeerd vrijgemaakt en wil dus ook bij een studentenvereniging die hier in mee gaat. Welke dit precies gaat worden weet ik gewoon nog niet en wil ik graag in owee beslissen.

Ik ben dus opzoek naar kamer, ik vraag niet veel maar eigenlijk alleen een dak boven m'n hoofd.

Even wat over mij, Ik ben dus Tim en leef al zo'n 19 jaar op deze aarde. en voor m'n lol/plezier spring ik uit vliegtuigen (tja ieder z'n hobby he) en fotografie/tekenen mag ik ook graag doen. Voor de rest vind ik het gewoon het belangrijkste om elke dag goeie dag te hebben en er van te genieten, voor je het weet kan het niet meer. en dan komt het allemaal wel goed.

Goed, dat was ik dan even in het kort. Mochten mensen plekken vrij weten tot vrije kamers en denk je dat ik daar wel een goeie kans heb, dan hoop ik het graag te horen.

Alvast bedankt,

Tim van Hoek

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: vr 28 mei, 2010 7:17 pm 
Forum-feut
Forum-feut

Heeft u, die een kamer zoekt, geluk! Mijn kamer komt per 1 juli vrij te staan. Het is een kamer van 13m2 met een grote kast buiten de kamer. Het is gelegen net buiten Delft in Den Hoorn. Dit is een rustige en mooie plaats om te wonen. Naar de TU doe je in 10/15 minuten met de fiets en het station in 5 minuten. Echter het is geen studentenhuis, maar bij twee lieve oudjes (75+) op de begaande grond met mooi uitzicht. Je mag gebruik maken van hun tuin, schuur en sanitair. Koken moet je op je kamer doen en ze hebben graag dat je niet ieder weekend in Delft blijft.. Ik heb twee jaar met plezier gewoond in deze mooie kamer en verhuis binnenkort naar een grotere kamer. Dus als je snel een kamer wilt, zodat je de drukte net voor bent, en zeker wilt weten dat je volgend jaar niet elke dag naar je ouders heen-en-weer moet reizen, reageer dan snel!

Google Maps: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&client=firefox-a&hs=r2j&rls=org.mozilla:nl:official&q=hoornsekade%2034&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma 07 jun, 2010 3:28 pm 
Ratelband
Ratelband

Hallo kamerzoekers, ik wou jullie nog even wijzen op de kennismakingsavond die de VGSD aanstaande donderdag heeft. Heb je zin om langs te komen? Geef je dan even via pr[at]vgsd.nl op. Als je wilt blijven slapen kan dat natuurlijk.

Frido

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do 24 jun, 2010 9:51 am 
Forum-feut
Forum-feut

Halloo,

Wij hebben via via gehoord dat jullie het komende jaar in Delft gaan studeren! En dat je opzoek bent naar een mooie kamer in ons blauwe stadje!
Het goede nieuws is dat er bij ons een kamer vrij komt. We zijn een gezellig VGSD studentenhuis op de Van HasseltLaan (VHL). De wooneenheden zijn per twee personen maar er wonen nog 5 anderen in dezelfde flat waar mee gegeten, gedronken, gelachen en nog meer gelachen wordt.
De kamer zal eind Juli vrijkomen! Perfect om zo voor je EJW, OWee alvast een kamer te klussen!
De kamer die vrij komt heeft een oppervlak van 20 m2 en zal zo rond de 300 euro p/m kosten (inclusief gas, water, licht, tv, internet etc).
Je deelt je douche en keuken met 1 iemand anders.

We zullen een instemming houden

Maandag 5 Juli vanaf 18:00 tot 22:00

Er wordt natuurlijk eten geregeld!

Mocht je interesse hebben en dus langs willen komen, laat even weten op welke data je kan! Mail naar brammulder[at]gmail[punt]com

Laterrr,

Namens de VHL, Bram

PS Mocht je nog vriend(inn)en kennen die ook een kamer zoeken in Delft neem ze dan gerust mee. Geef wel even aan als die ook mee komen.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma 19 jul, 2010 6:29 pm 
Gemiddelde blater
Gemiddelde blater

Bij mij in huis, vierde verdieping van de flat achteraan de Prof. Evertslaan (nr 138), is een kamer vrijgekomen. De instemming wordt deze week nog gehouden, welke dag precies staat nog nieteens vast, dat laat ik zsm horen, komt ook op de DUWO-site vandaag of morgen. Sorry, beetje kortdag.

Je deelt een badkamer, woonkamer en keuken met 14 zeer gezellige homies. Je slaapkamer is zo'n 13m2 groot. Het is vrijwel altijd een bende (ahoewel de badkamer altijd verbazingwekkend schoon is en en er uit de achterste douche een enorm fijn grote hoeveelheid water komt), maar je woont wel met de meest vriendelijke mensen van heel Delft die ik ken in huis, zeer relaxt. Je woont op 700m van de bieb en de kerk, en naar het centrum of de trein fiets je in 5-10 minuten, toplocatie dus. In hoeverre je betrokken bent in huis met mee-eten of savonds leuke dingen doen kun je lekker zelf bepalen, als je er veel bent is het gezellig maar als je wat anders hebt (VGSD!) of gewoon hard moet studeren kun je ook prima je eigen plan trekken.

Mail of bel mij als je interesse hebt, "en misschien nodigen we je uit voor onze instemming" ;)

Charlotte

Laatst bijgewerkt door Charlotte op vr 30 jul, 2010 8:29 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 20 jul, 2010 1:51 pm 
Gemiddelde blater
Gemiddelde blater

Zaterdag 24 juli is de dag!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 20 jul, 2010 5:26 pm 
Gemiddelde blater
Gemiddelde blater

http://www.duwo.nl/smartsite.dws?id=985 ... g&result=5

deze dus.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 20 jul, 2010 10:56 pm 
Ratelband
Ratelband

Ik heb de komende mensen die ik ken een belletje gegeven... maar die kunnen niet ;-) Helaasch

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: do 29 jul, 2010 7:55 pm 
Forum-feut
Forum-feut

Hallo allemaal,

Ik ben Arjen Folkersma, 18 jaar en ik woon bij Apeldoorn. Ik ga volgend jaar Civiele techniek studeren.
Natuurlijk word ik dan lid bij de VGSD :D , daarom ben ik ook al een paar keer op Soos enzo geweest. Ik ben ook bij een paar instemmingen van VGSD kasten geweest, maar heb nog geen kamer gevonden...
Als er nog een instemming komt hoor ik het graag, maar ik ben bang dat de kans op een vaste kamer ondertussen niet zo groot meer is.
daarom ben ik dus ook benieuwd of er misschien iemand van jullie voor een paar maanden naar het buitenland gaat, zodat ik dan misschien tijdelijk in die kamer kan. Dan hoor ik het graag :)

groeten en tot over een paar weekjes

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur